top of page

קסמים, כישופים, פיות, גמדים ומה שבניהם..

עודכן: 17 ביולי 2023

חלום ישן שהתגשם, חלום קסום, חלום שהיה ממש בחלומות ולא רק כמטרה להגשמה. הייתי בעולם של הארי פוטר, הטלתי כישופים, שתיתי שיקויים, הייתי בשיעורי כישוף, וכל זה עם בשיתוף עם החבר הכי טוב שלי.


מאז ששמעתי על "בית ספר לכישוף" לראשונה הרגשתי שאני חייבת ללכת, בית ספר לכישוף אמיתי, שאנשים נפגשים בטירה, ועוברים מסע מדהים של כמה ימים של חווית "הארי פוטר", כולל שיעורי כישוף, הגנה מפני כוחות האופל, אלכמיה, יצורים קסמים.. בטירה אמיתית!


אז אני שמעתי על זה בשנה הראשונה לתואר, אבל הייתי בתואר אז הרגשתי שזה משהו שלא אוכל להרשות לעצמי בקרוב.. ועדיין זכרתי מאחורי הראש שלי - יום אחד אני אעשה את זה!


והנה זה קרה, היה לי קצת כסף שחסכתי, ואמרתי יאללה, החיים קצרים, אני קונה כרטיס, ויהיה בסדר.

קניתי את הכרטיס חצי שנה מראש! בשביל שיהיה לי הנחת הזמנה מוקדמת "arly birds", היה לי כרטיס לאירוע לפני שהיה לי כרטיס טיסה.


רצה הגורל ועידן ואני חזרנו להיות ביחד שוב, והקשר שלנו התחזק, ולקרת תאריך הטיול הצעתי לעידני להצטרף, מה שכיף איתו שהוא כל כך זורם, יאללה, קנה כרטיס, קנינו כרטיסי טיסה... ומצאנו את עצמנו ב..


Bothwell School of Witchcraft


East Sussex, England, Herstmonceux Castle

החוויה הזאת נקראתת 'לארפ' [LARP] שזה בעצם אומר משחקי תפקידים, אתם מקבלים דמות עם סיפור חיים ואתה יכול להחליט לחיות את הדמות הזאת, או לכתוב דמות משלכם.

האירוע הזה התקיים באנגליה, אז כמובן כל דבר זה בפאונדים [מטבע פאונד אחד שווה לשש ש"ח.. לא זול בשביל ישראלים], בטירה קסומה שנקרת Herstmonceux Castle - אני אפילו לא אנסה לתרגם את זה..

הטירה עצמה היא טירה מהמאה ה15, עם אינסוף חדרים, אני מאוד אהבתי פשוט ללכת בתוך הטירה ולחפש חדרים וללכת לאיבוד. האזור של הטירה מדהים ביופיו לאוהבי הטבע, אפשר רק מזה ליהנות מאוד, ללכת בתוך היער, עצים קסומים ומטורפים, גינת ירוקה ומטופחת, לראות ארנבים חמודים, טיפות גשם עדינות נוגעות בפנים, למצוא גן קסום ונעול.. אין סוף.

אז קודם כל למי שמתכנן להגיע, ממליצה להתייעץ איתי קודם בטלפון, משום שהכרטיס הוא ממש לא זול [קרוב ל600 פאונד לאירוע] ועל זה יש גם דרכי הגעה לאירוע, טיסות, אוטובוסים, לינה ועניינים...


לפרטים נוספים על האירוע זה הפייסבוק שלהם: https://www.facebook.com/BothwellSchoolOfWitchcraft


והאתר אינטרנט: https://www.bothwellschoolofwitchcraft.com/


אני רוצה לספר לכם כאן את הדברים העסיסיים באמת.


בהתחלה עידן ממש לא התחבר לכל הרעיון הזה של "משחקי תפקידים, זה הרגיש לו כמו חבורה של ילדים שמשחקים "בכיאלו", למרות שזה בדיוק זה. אני לעומתו התפלאתי איך אנשים כל כך נשאבים ונכנסים לסיפור, והתרשמתי מרמת המשחק.


באופן אישי היה לי בעצמי קשה לשתף פעולה ולשחק בעצמי, לא בגלל שלא הרגשתי לא בנוח, אלא בגלל שלא הבנתי את האנגלית שלהם! בחיי הם מדברים כל כך מהר לפעמים, בריטים, סקוטים, אירים, אזורים שונים מאנגליה.. לא- הבנתי- אותם. והכי מצחיק שהייתה עוד אמריקאית איתי בקבוצה שגם כן לא הבינה לפעמים, והיא הייתה 'סוג של' המדובבת שלי הרבה פעמים, זה היה מצחיק.

אם היה לארפ כזה בעברית, אני בטוחה שהחוויה הייתה הרבה יותר עצומה ואמיתית, כי באמת יש יותר גמישות, גם בדימיון, כשמדברים בשפת האם.


הפעילות הייתה כ4 ימים, 3 לילות, שזה בדיוק מספיק כדי לגרום לך להרגיש אתה נכנס לתוך איזשהו לו"ז פעילות, להרגיש בנוח ולהתרגל לאווירה, וזה מדהים כי כל יום קורה משהו חדש, כל פעם מביאים הפתעה מיוחדת. במקום שאני אכתוב כאן מה חוויתי, אני פשוט אעלה אלבום תמונות, זה הכי כיף ככה להתרשם.

אגב, אסור לצלם שם, שזה לטובה וגם לא לטובה, מצד אחד ממש רוצים לתעד כל רגע מגניב שקורה, מצד שני זה גם סוג של הורס את החוויה אם אנשים כל הזמן בטלפון שלהם.. וזה מובן..


לסיום,

זאת חוויה מדהימה לכל חובבי הקסמים היי שם, חוויה מדהימה למי שמוכן להשתחרר מכבלי המחשבה המונוטונית, להרשות לעצמו לצאת מהשיגרה [הכרתי שם מישהי במקום לצאת לחופשה בטן גם היא הולכת למשחקים האלו כחופשה ופשוט צופה ומשתתפת], להתארגן על תחפושת ראויה ובאמת להשתחרר לתוך העולם הקסום שיצרו לנו שם.


נ.ב אני חזרתי משם עם חלום חדש - גידול ינשוף משלי.

כבר ביררתי קצת וגיליתי שזה סיפור לא זול, עם המון השקעה ולימוד, אבל יום אחד אני אגשים אותו.


תהנו מהתמונות

שלכם,

מאיה לי - המאפרת המטיילת


אלבום תמונות שעידן ואני צילמנו:


אלבום תמונות של צלמים מקצועיים מהאירוע:



128 צפיות0 תגובות

פרידה ממאיה הישנה

לא רוצים לפספס תכנים?
הצטרפו לקבלת עדכונים
  • על ידי מילוי הטופס תקבלו גישה סודית למועדון חברים באתר ללא עלותת

  • בו למדו איך להיות מולטי-מיינד

  • ותקבלו כלים שיעזרו לכם להיות בלתי מנוצחים

  • ועוד המון הפתעות

bottom of page