top of page

רגע של השראה

עודכן: 17 ביולי 2023


רגע של השראה 💜 יש המון סיפורים של 'מצליחנים', אנשים שפיצחו את הנוסחה, מספרים, מצלמים, מקליטים את בהצלחה שלהם. האם אנחנו צריכים להאמין להם? האם הם דוברים את האמת? לא יודעת. זה משנה? מה שבאמת משנה זה שעובדתית, יש אנשים שיש להם כסף, שיש אנשים מצליחים.

ולעניינו, על הסיפורי הצלחה אנחנו יכולים לדפדף, יכולים לזלזל, ולחזור לאותה נקודה מבאסת בחיים שאנחנו בחיים לא נפרוץ. או שנשנה את המיינדסט או שנישאר במקום. ובשביל לגרום לכם להקשיב אני אצטט מישהו מפורסם ומוכר בשביל מה שנקרא "אסמכתא". אינשטיין אמר "אי שפיות הוא אדם שעושה את אותה פעולה שוב ושוב ומצפה לתוצאה שונה". המשפט הזה השפיע עלי ומלווה אותי כבר שנים. אני יכולה לספר לכם מיליוני סיפורי הצלחה של דמויות מוכרות, אבל כבר שמענו על כולם. חוץ מזה זה הסטטוס שלי אז הזרקורים אליי.

לפני 8 שנים נחשפתי לראשונה לעולם האיפור, התחלתי ללמוד איפור וההורים שלי אמרו לי שזה קורס יקר, אבל לא יכלו לעשות יותר מידי כי כבר שילמתי. מבאס שאין מי שתומך בטעות הנוראית שעשית, שילמתי 6,000₪ בתור חיילת! לא היה לי כסף! הבן זוג שהיה לי בזמנו דווקא תמך בי, לשנים התברר שגם הוא חשב שזאת הייתה טעות. אבל האמנתי בעצמי, עשיתי שיעורי בית, נהנתי מהשיעורים, יצרתי חברויות, לא הטריד אותי הכסף מהיום הראשון ללימודים. שנה אחרי זה נחשפתי לאיפור האומנותי. התחלתי לבנות תיק עבודות, ובהתחלה היו מאפרות שלא נתנו לי עבודה והיו המון מאפרות שכן פירגנו. למדתי שלא תמיד רוצים אותי לעבודה, וזה בסדר כי יש מספיק שרוצים ומרוצים מהעבודה שלי. היום האיפור הוא הפרנסה העיקרית שלי. אתם יכולים להאמין לי אתם יכולים שלא, אתם יכולים להגיד שלעשות כסף גדול צריך לעבוד קשה או ללמוד תואר בעסקים או ווטאבאר. כל אחד מוצא את הדרך שלו להצלחה. אבל מי שסקפטי, ישאר סקפטי. מי שבוחר להאמין שהצלחה זה רק "לאנשים מוכשרים מאוד" במקום להאמין בעצמו, יישאר בדיוק באותו מקום. אני מזמינה אתכם- לשחרר. פשוט לשחרר. זה לא פשוט, אבל זה שינוי לטובה. לשחרר את האמונות המגבילות, לשחרר את "אין לי זמן" "אני לא יכולה להרשות לעצמי" "זה הולך להיות קשה" "אני לא טוב במכירות" "זה עניין של מזל". ותשאלו את עצמכם שאלות שיקדמו אתכם קדימה, לא אחורה! וככה תצליחו למצוא את הדרך שלכם איך להתחיל וליצור את החיים שאתם רוצים. ביום יש 24 שעות, גם אם אתה קופאי או ביונסה, יש לך 24 שעות ביממה, מה אתה עושים איתם? מייצר חיים ממורמרים, או חיים מלאי עוצמה?

"איך אני מייצר לי עוד זמן?" "איך אני גורמת לכך שכן אוכל להרשות לעצמי?" "איך להפוך את הפעולה לקלה יותר?" דבר אחרון לפני שאשלח אתכם לדרך האופל של חשיבה עצמאית ומפותחת (עץ הדעת) בין השנה השנייה לשלישית של התואר טסתי להודו. האם חסכתי לטיול הזה? פחחח מאיפה? סטודנטית שצריכה לממן דירה + הוצאות, העבודה שלי הייתה בעיקר 5-6 מלגות שעשיתי. אז מאיפה הגיע הכסף לטיול? האמנתי שיהיה בסדר, האמנתי שיש לי מספיק, האמנתי שאני אסתדר. וואלה היה ממש בסדר! כי זה הודו, לילה יוקרתי עולה 50 שח ואוכל בערך 10 שח. לא חסכתי "לטיול הגדול". פשוט יצאתי והאמנתי ביקום. ברוך השם יש לי הורים עמידים, ברוך השם בהודו לא נזקקתי לעזרה כספית מהם. אז איך הצלחתי לטייל בלי כסף? האמנתי ביקום. הפואנטה היא שלא הכל צריך להיות כזה מסובך. ושאתם שומעים סיפור, כישלון או הצלחה, תקחו ממנו את השיעור, במה הוא יכול לתרום לכם. אל תאמינו בהכל, תחקרו, תשאלו, ותיצור לכם את החיים שאתם רוצים, תמצאו את בדרך. אם אתם רוצים שינוי-תיהיו השינויי. ומי שקרא עד לכאן אם אתם מחפשים רעיון שיכול ליצר לכם את השינויי, פתוחים ליצור הכנסה טובה והצלחה. מוזמנים לפנות בפרטי. ערב מקסים חברים וחג שמח 😘😘


26 צפיות0 תגובות

פרידה ממאיה הישנה

bottom of page